R 2 L E A R N

در حال بارگذاری

طبق تحقیقات انجام شده روی شرکت کنندگان آزمون های بین المللی ریاضی، دانش آموزان ایرانی درک مسئله ضعیف و تمرکز و سرعت عمل پایینی دارند. تیم آموزشی R2، به دنبال رفع این خلا آموزشی ضمن بررسی الگوهای آموزشی بین المللی، اقدام به بومی‌سازی آنها با شرایط کشور و در آمیختن آن با نوآوری‌های آموزشی نموده است.

والدین همیشه دوست دارند در زندگی شاهد پیشرفت فرزندانشان باشند. در راستای فراهم کردن بستری برای پیشرفت کودکان، استفاده موثر از عضو اسرار آمیز و پیچیده بدن یعنی مغز بسیار حائز اهمیت است. مغز به دو قسمت تقسیم شده است نیم کره چپ که مسئول تفکر منطقی و ریاضی و نیم کره راست که بیشتر خلاق، تحلیل گرا و بصری است. در صورت فعال سازی مغز و هماهنگی دو نیم کره بیشترین بهره را از ظرفیت مغز خواهیم برد. یکی از روش های موثر دراین زمینه،  شرکت در کلاس های R2 است. در این کلاس ها ابزار سنتی چرتکه با تکنولوژی روز دنیا ادغام شده و در قالب یک برنامه کاربردی و تعاملی باعث توسعه ذهن می گردد و فراگیران سرعت درک حل مسئله را در کمترین زمان آموزش می بینند. سیستم آموزشی خلاق R2 از طریق ابزارهای مختلف همچون چرتکه، فلش کارت و . . . به رشد و توسعه همه جانبه مغز کمک می‌کند.

در سیستم آموزشی R2 محاسبات ریاضی را با چاشنی درک مطلب، تفکر، گفتمان و حل مسئله آموزش می‌دهیم تا فراگیران علاوه بر علاقه مند شدن به ریاضی، اعتماد به نفس، حل مسئله، مهارت های شنیداری، گفتاری و … را به دست بیاوردند. کتاب های طراحی شده در 3 سطح زیر می‌باشد.

  1. جمع و تفریق
  2. ضرب و تقسیم
  3. تکمیلی (درصد، جذر، اعداد صحیح و اعشاری)

هر سطح شامل 7 ترم است و هر ترم 12 جلسه 60 دقیقه ای می‌باشد.

“R2” عضو شتابدهنده و خانه خلاق راه ابریشم

هدف ما افزایش اعتماد به نفس در کودکان، ایجاد علاقه به ریاضیات، رشد و توسعه همه جانبه مغز، افزایش مهارت‌های شنیداری، دیداری و گفتاری است.

راه های ارتباطی

silkroadinnovators

R2Learn.ir@

r2learnstyle@gmail.com

021-26754837

09339836458

تهران، پاسداران، میدان هروی، مکران جنوبی، پلاک ۲۰.۱